حرفه ای مدیریت کن

  • ۰
  • ۰
  • باید بتواند تحلیل درستی از وضعیت فروش سازمان به مدیریت شرکت ارائه دهد. برای اینکار باید بتواند kpiهای درستی تعریف کند و بر طبق آن اعضای تیم را هدایت کند
  • برای اعضای سازمانش وقت بگذارد و جلسات مستمر برای بررسی تیم و عملکرد اعضا داشته باشد
  • با هدف گذاری و برنامه ریزی آشنایی داشته باشد؛ به عبارتی بتواند اهداف کوتاه مدت و میان مدت و بلندمدت برای فروش سازمان تعریف کند و بر طبق اهداف فروش سازمانی تیم فروش را رصد کند
  •  با بازاریابی اشنایی کامل داشته باشد و از وضعیت صنعت خود آگاهی داشته باشد. این کار باعث می شود تا مدام جایگاه سازمان و رقبا را رصد کرده و استراتژی های درستی برای پیروزی در رقابت تدوین کند
  • توانایی ایجاد دیسیپلین در تیم فروش را داشته باشد و فروشندگان را با نیازهای مشتری به طور کامل آشنا کند
  • اطلاعات موردنیاز فروشندگان و تیم فروش را در اختیار آن ها بگذارد
  • از آموزش و کسب دانش خسته نشود. به عنوان مثال آموزش مدیریت فروش و بازاریابی را جزء جدانشدنی زندگی خود قرار دهد
  • ۰۱/۰۷/۰۴
  • مهدی فرهادی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی